V novém minutovém reklamním spotu na Samsung Galaxy nazvaném „Dospívání“ (Growing Up) si Samsung utahuje z konkurenčních iPhonů a z jejich nedostatků, které se dle Samsungu objevovaly v celé historii Applu. Reklama má naznačovat, že Samsung byl před iPhony vždy o krok napřed, ať už co se týče velikosti displeje, paměti nebo třeba vodotěsnosti.
Samsung naráží na nedostatky iPhonu například prostřednictvím záběru, kdy mladík kvůli malé paměti iPhonu nemůže pořídit fotku nebo kdy se svou dívkou spadne do jezera a její telefon (Samsung) to přežije a jeho iPhone ne, protože není vodotěsný.
Na konci reklamy se po desetiletích kupování iPhonu mladík rozhodne od Applu upustit a místo nejnovějšího iPhonu X si pořídí nový Samsung Galaxy Note 8, čímž podle Samsungu dospěje. Co už ale Samsung v reklamě o historii těchto telefonů zmínit zapomněl, je to, jak musel v roce 2016 stáhnout z prodeje explodující model Galaxy Note.
Podívejte se na celou reklamu: