
Přímo v centru New Yorku má podpořit turistický ruch z USA do České republiky nová kampaň, která vznikla jako spolupráce Letiště Praha, agentury CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeské centrály cestovního ruchu. Prahu a střední Čechy má představit jako atraktivní a bezpečnou destinaci. V roce 2019 se potom obdobná kampaň má ukázat v asijských zemích.
„Očekáváme, že kampaň v New Yorku podpoří zájem Američanů o Prahu a okolí, což může také motivovat letecké společnosti například k prodloužení sezónních linek z USA na celoroční, což je naše priorita,“ dodává Václav Řehoř.
Kampaň na podporu turismu v Praze a Středočeském kraji, kterou má na svědomí kreativní agentura Loosers, zahrnuje přibližně 1000 reklamních pozic ve vlacích newyorského metra a celkem 80 reklamních ploch ve vestibulu zastávky metra na 53. ulici a 5. avenue přímo v centru Manhattanu.
Dominantou je slogan „No Spoilers. See It Live“, který má odkazovat na jedinečnost autentického a osobního zážitku z poznávání krás Prahy a okolí.

„Každým rokem se zvyšuje zájem amerických občanů o Českou republiku a my jsme rádi, že díky této kampani se dostane nejen Praha, ale i střední Čechy ještě více do povědomí tamních obyvatel. Střední Čechy mají určitě co nabídnout. Kraj nabízí opravdu široké spektrum památek, aktivit, krásnou přírodu, ale i pestré možnosti ubytování,” říká ke spolupráci Markéta Wernerová, ředitelka Středočeské centrály cestovního ruchu.
