Společnost Coca-Cola oznámila, že chystá velké změny. Dietní colu čeká nový design, příchutě i nová kampaň. Vedle klasické dietní coly, jejíž složení zůstane nepozměněno, budou na trh uvedeny čtyři další příchutě: ginger lime (zázvor a limetka), feisty cherry (divoká třešeň), twisted mango (mango) a zesty blood orange (divoký krvavý pomeranč). Coca-Cola v tiskové zprávě uvedla, že vyvíjením nových příchutí a designu strávila dva roky. Vzniklo během nich více jak 30 druhů dietní coly.
V posledních letech byla dietní cola v sortimentu nápojů Coca-cola nejslabším článkem. V říjnu společnost uvedla, že objem jejího prodeje za poslední kvartál klesl – od roku 2005 byl zaznamenán pokles prodeje o 34 %. Navzdory svému nulovému množství kalorií tak dietní cola o svou pozici na trhu, kde se začínají odrážet trendy zdravého stravování, musí stále více bojovat. Zákazníkům nejvíce vadí používání umělých přísad.
Novinkami se společnost snaží dietní colu oživit. Nová dietní cola by měla být uvedena na trh v úzkých stříbrných plechovkách s barevnými pruhy a dostupná bude nejprve ve Spojených státech.