Šéfkuchaři promluvili o nejhloupějších objednávkách, které kdy dostali


(Pixabay.com)

Pokud jste někdy pracovali v pohostinství, určitě víte, jak potrhlé mohou objednávky zákazníků někdy být. Ať už se jedná o šílené požadavky či nesmyslné stížnosti, zdá se, že se to hosté kuchařům rozhodně nesnaží ulehčit.

ad8

ChefTalk forum se zeptalo šéfkuchařů, jaké nejhloupější objednávky kdy dostali. Odpovědi vás nezklamou. Tady je pár nejpovedenějších:

Shi Chang Chu:

ad9 - 320x100_1

„Dal bych si plněného lososa, ale nemám rád lososovou chuť, takže ho připravte tak, aby jako losos nechutnal.“

Just Jim:

„Mohl bych dostat raději fettuccine? Jsem na penne alergický.“

„Vy jste alergický na tvar?“

(Pixabay.com)

Colomboshute:

Dnešní specialitou byla grilovaná panenka a jedna ze zákaznic se zeptala mé ženy, jestli bychom jí tento pokrm nemohli připravit na vegetariánský způsob.

Recky:

Jeden z hostů, který si objednal omeletu, si stěžoval, že v menu není výslovně uvedeno, že pokrm obsahuje „tolik vajec“.

(Pixabay.com)

Just Jim:

„Jsem velice alergický na česnek, obsahuje ho tato specialita?“

„Ano, trochu ho tam je.“

„Dobře, pokud ho ale nevidím, tak to bude OK. Dám si to.“

 

RAS1187:

Francouzskou cibulovou polévku, ale bez cibule.

(Pixabay.com)

Chadateit:

Nejšílenější bylo, když byla hromadná objednávka salátu Caesar (pro zhruba 100 lidí) 20 minut před servírováním změněna s požadavkem, že zálivka nesmí obsahovat ančovičky, česnek nebo vejce. Co na to říct?

Will:

Objednávka tatarského bifteku well-done.

Shanks:

Měli jsme hosta, který o sobě tvrdil, že je alergický na všechny druhy ryb a objednal si salát Caesar. Když jsme mu řekli, že zálivka obsahuje ančovičky, téměř se rozčílil a řekl, že Caesar jí v pořád a že je to v pohodě.

(Pixabay.com)

Otto:

Během letu z New Yorku do Madridu si jedna dáma objednala dietní vodu…

320x100_mobile_2

Sdílejte článek se svými přáteli!
0