Lacoste v nové limitované edici nahrazuje ikonické logo krokodýla ohroženými druhy zvířat


ad8

Proslulá francouzská módní značka Lacoste vyměnila v nové limitované edici polo triček své ikonické logo krokodýla za obrázky deseti ohrožených druhů zvířat. Chce tak poukázat na globální problém ohrožení biodiverzity.

ad9 - 320x100_1

Kolekci nazvanou Save Our Species s ohroženými druhy jako je tygr sumaterský či například leguán tučný společnost Lacoste představila začátkem března během Paris Fashion Week a byla téměř okamžitě vyprodaná.

Počet triček s jednotlivými druhy zvířat koresponduje s počtem těchto zvířat v přírodě. Nejméně je triček s logem sviňuchy kalifornské, které zbývá v přírodě pouhých 30 jedinců, a nejvíce s leguánem tučným, celkem 450. Dohromady celá tato limitovaná kolekce čítá 1775 kusů a výdělek z jejího prodeje bude věnován Mezinárodnímu svazu ochrany přírody (IUCN), organizaci zaměřené na záchranu přírody a uchování přírodních zdrojů.

Za kampaní na záchranu ohrožených druhů stojí francouzská reklamní agentura BETC a má pomoct v koordinaci předních celosvětových projektů zasazujících se o dlouhodobou pomoc ohroženým druhům a jejich přírodnímu prostředí.

Video:

320x100_mobile_2

Sdílejte článek se svými přáteli!
0

adform


Zavřít reklamu