Po celých dvanácti letech uvádí nejslavnější značka slazených nápojů na trh novou příchuť – pomeranč s vanilkou. Nová Coca-Cola Orange Vanilla je prý snahou o navýšení počtu zákazníků, kteří v posledních letech kupují tento kofeinový nápoj čím dál tím méně.
Každá nová příchuť je u Coca-Coly vzácností, neboť firma s tradičním nápojem nerada experimentuje. Naposledy přišla v roce 2007 s příchutí vanilky a předtím v roce 1985 s třešňovou verzí. Nová příchuť pomeranče soupeřila s dalšími kandidáty, kteří se ale nakonec na trh nedostali. Jednalo se o malinu, zázvor a citron.
Firma novou příchutí reaguje na výrazně klesající prodej Coca-Coly v USA, kde zákazníci v rámci zdravého životního stylu opouští od kofeinových nápojů a kupují si raději neochucené vody. Příchuť pomeranče, která podle testujících chutnala v kombinaci s klasickou Coca-Colou nejlépe, by tak mohla zákazníky zaujmout a opět navýšit prodej. Podle ředitelky značky má příchuť evokovat vzpomínky na bezstarostné léto a s ním spojenou chuť krémových pomerančových nanuků.
Na americký trh by se Coca-Cola Orange Vanilla měla dostat už 25. února a dostupná bude i ve verzi bez cukru.