Nejdražší a nejluxusnější značky na světě


Drahé a luxusní značky často dávají lidem pocit vysokého postavení, moci a prestiže. A zatímco většina lidí na světě se musí spokojit s obyčejnými a základními věcmi, jiní se prostřednictvím značkových předmětů snaží všem okolo ukázat, v jakém žijí přepychu. Zajímá vás, jaké světové značky jsou nejlepší a nejluxusnější?

ad8

Rolex

(Pixabay.com)

Značka Rolex vznikla ve Švýcarsku a od roku 1905 je přední světovou společností zaměřující se na výrobu luxusních hodinek. Podle magazínu Forbes je hodnota značky 8,7 miliard dolarů.

ad9 - 320x100_1

Prada

(Pixabay.com)

Kdo by neznal tuto italskou oděvní značku. V roce 1913 ji založili Martino a Mario Pradové v Miláně a s postupem času se stala celosvětově uznávanou luxusní módní značkou. Hodnota značky je v současné době ceněna na 9,5 miliardy dolarů a její úspěšnost celosvětově stále více roste.

Zara

Tuto síť značkových obchodů s oděvy, která byla prvně otevřena ve Španělsku v roce 1975, založil módní návrhář Amancio Ortega Gaona. Od té doby vyrostla Zara v obrovský módní gigant, jehož hodnota se cení na 9,4 miliardy dolarů.

Gucci

(Instagram.com)

Společnost Gucci začínala jako malý obchod s koženým zbožím, ale s postupem času se stala celosvětově uznávanou módní značkou. Dnes je součástí většího módního konglomerátu, přičemž cena značky samotné činí 12,7 miliard dolarů.

BMW

(Pixabay.com)

Renomovaný výrobce luxusních automobilů je proslulý elegancí a luxusem. Každý, kdo BMW vlastní, je okamžitě zařazen mezi vyšší ekonomickou třídu. Hodnota značky je 24,56 miliard dolarů.

Estee Lauder

(Instagram.com)

Celková hodnota tohoto luxusní kolosu, který se zaměřuje na výrobu kosmetických produktů, je 30,8 miliard dolarů. Pod touto značkou pořídíte celou škálu produktů od pečující přes dekorativní kosmetiku až po parfémy.

Dior

(Pixabay.com)

Společnost Dior založila svůj první módní dům v Paříži a svou výrobou parfémů, hodinek a šperků se proslavila v celé Evropě. Cena značky je 11,9 miliard dolarů.

Audi

(Pixabay.com)

Audi je jedna z nejluxusnějších automobilových značek na světě. Vlastní ji společnost Volkswagen Group a patří k vůbec nejstarším německým automobilovým značkám. Její hodnota je 14,1 miliard dolarů.

Hermes

(Pixabay.com)

Značka Hermes založil roku 1837 módní návrhář Thierry Hermes a její kultovní ikonou se staly hedvábné šátky, které se staly symbolem osvobozených žen 20. let. Kromě šátků je však pod touto značkou navrhováno nejen oblečení, ale i boty, hodinky, kravaty a další módní doplňky. Hodnota značky je 10,6 miliard dolarů.

Louis Vuitton

(Pixabay.com)

Oděvní značka Louis Vuitton, jedna z nejluxusnějších značek na světě, oslavila v roce 2014 své 160. narozeniny. Kromě oblečení vyrábí všechny možné druhy módních doplňků, jako jsou luxusní kabelky, hodinky nebo šperky. Hodnota značky je 18,8 miliard dolarů.

320x100_mobile_2

Sdílejte článek se svými přáteli!
0

adform


Zavřít reklamu