Hlavní město Litvy se v nové kampani prezentuje jako „bod G Evropy“


(Thisisinsider.com)

Spousta lidí by na mapě neumělo Litvu najít. Nová kampaň, s kterou přišla společnost Go Vilnius, označuje Vilnius jako „bod G Evropy“.

ad8

Společnost Go Vilnius se zaměřila na to, že bod G je složité najít, stejně tak jako je složité najít Vilnius na mapě. Snaží se město prezentovat jako atraktivní cestovní destinaci nejen pro „mileniály“. Podle Ingy Romanovskiene, ředitelky Go Vilnius, je složité přilákat moderního turistu. V Evropě je totiž velká konkurence dostupných a zajímavých míst, která investují velké peníze do svých marketingových kampaní. Tvůrci „Vilnius; the G-spot of Europe“ proto představili tento podmanivý nápad, který podle nich přinese městu pozornost.

(Thisisinsider.com)

Multimediální kampaň, cílená primárně na UK a Německo, je spuštěna pouze měsíc před tím, než se papež František vydá na cestu baltskými zeměmi. Někteří litevští knězi projevili znepokojení, že reklama používá nesprávně ženskou sexualitu. To podle nich může vyvolat v turistech od návštěvy města nepravdivá očekávání. Snažili se také spuštění reklamy odložit až potom, co zemi navštíví papež František.

ad9 - 320x100_1
(Thisisinsider.com)

Jurgis Ramanauskas, jeden z autorů kampaně, řekl na tiskové konferenci: „Pouze malé množství lidí ví, kde Vilnius doopravdy je. Po jejich příjezdu se do města ale bezpochyby zamilují. Tento postřeh vzešel z našich rozhovorů se zahraničními návštěvníky, a to nás přimělo formulovat myšlenku, že Vilnius je synonymem pro teorii, spojenou s bodem G – nikdo neví, kde je, ale když ho objevíte, každý je nadšen!“

Pro další informace se vydejte na: https://vilniusgspot.com/

320x100_mobile_2

Sdílejte článek se svými přáteli!
0
3 shares

adform


Zavřít reklamu